السبت، 30 سبتمبر 2017

صدقينى بقلم / أحمد طلبة

لما أقول إني بحبك
وإني أجي لحد عندك
وإني أكون شاري لخطرك
يبقي حسك حبتيني
صدقيني
صدقي قلبي اتوجع
من قبل ماانتي تعرفيني
أيوه نفسي تسمعيني
وتفهميني
تفهمي إنك لوحدك
فيكي راح هتدوبيني
كنت قبلك بين عذاب
كنت عايش طيش شباب
كنت فاكر حلمي شاب
قبل ماانتي تقربيلي
ياماكنت اسمع يقولو
إني ضايع طول حياتي
بس كنت الْيَوْمَ بطولو
بكتم الحزن وأهاتي
بكتم الوجع اللي فيا
أصل مين هيحس بيا
لما كان الناس عليا 
كنت بتلم في سكاتي
بس أقولك صدقيني
إني من بعد ماشوفتك
أيوه خايف لتسبيني
صدقيني 
•••••••••••••••••••••
ست البنات
كل اللي فات والذكريات
مابقتش تفرق حاجه عندي
كان ماضي مات ومن سكات
بقيتي كل حاجه عندي
ماانتي عندي أغلي من 
عمري وسنيني
صدقيني
أنا قولتهالك بعشقك
واحتجت ليكي 
تكوني ليا
ولا عمري تاني هسألك
شوفي الجواب اللي بعينيا
أنا أهو أنا حبك
وإسأليني
أنا عايزك تعشقيني
أه بحبك أيوه عايزك
تصدقيني
==================
أحمد طلبه
٢٠١٧/٩/٣٠

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق