الثلاثاء، 30 يناير 2018

أبقي أختها ـ بقلم الشاعر أحمد طلبه

أبقي أختها
جايلي طالب قربي 
والدمع بعينيك 
جاي تقولي أنتي 
بس بحبها

حس واعرف معني
حد يموت عليك
معني واحده انت 
يوم دمرتها

حس باللي مره انت 
كسرتها
هي واحده وانا 
جبت حقها
واحده داقت العذاب
والغدر منك
دوق عذابها ما أنا 
أبقي أختها
أيوه أبقي أختها
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
أنت خاين قلب كان عايش
غدار
لا عمره حب ولا حتي حس
بضعفها 
كنت ناسي إن الزمن 
دوار
يوم وجالك فيه تجرب 
مرها

جرب إن إزاي تحب 
ولا تتحب
إعرف إزاي إنت عشت 
بوهم كدب
ماانت لو فعلاً عرفت
يوم تحب
كنت مقدرتش تخونها 
يوم في عرضها

حس باللي مره انت 
كسرتها
هي واحده وانا 
جبت حقها
واحده داقت العذاب
والغدر منك
دوق عذابها ما أنا 
أبقي أختها
أيوه أبقي أختها
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
أيوه أندم خلي قلبك
ينحرح
إندم علي اللي انت
يوم ضيعتها

النهاردة قلبي حس 
إنه فرح 
لأنه جاب بالفعل 
أيوه حقها

ابكي أكتر خلي دمعك 
يكسرك 
عمرك ماتلقي حد تاني
يقدرك
ابكي يمكن حالك انت
يحسرك 
وهي مرتاحه النهارده 
بحقها

حس باللي مره انت 
كسرتها
هي واحده وانا 
جبت حقها
واحده داقت العذاب
والغدر منك
دوق عذابها ما أنا 
أبقي أختها
أيوه أبقي أختها
☆☆☆☆☆☆☆☆☆
أحمد طلبه 
٢٠١٨/١/٣٠

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق