الثلاثاء، 30 يناير 2018

دول كلمتين بقلم الشاعر / سيد كامل

دول كلمتين
دول كلمتين مش
اكتر
عملت اللي عليك
وكتر
اياك لما اجي 
اكلمك
تسكت او لحظه
تفكر
ده احنا في ما بينا
حساب
اياك تحلف
كداب
انا ياما شوفت منك
عذاب ما بعده عذاب
مرار وشربتني
جروح وجرحتني
وياريتك سيبتني
علي العموم متشكر
ما دول كلمتين مش
اكتر
عملت اللي عليك
وكتر
دول كلمتين
عملت فيا حاجات
تشيب
وانا اقول الصبر
طيب
انا كنت معاك مغمض
علشان من قلبي حبيتك
وكنت بخاف عليك
وجوه عيوني خبيتك
بس انت ياغالي
غدار
حولت الجنه نار
عمال تكدب عليا
برافوا علي التمثليه
نازل جرح فيا
وانا في جروحك 
بطيب
وكل مقعد لواحدي
الاقيني فيك بفكر
دول كلمتين مش 
اكتر
عملت اللي عليك
وكتر
عملت معايا حاجات 
كتير
يا اللي مات فيك
الضمير
عايزاني اقول لك
ياسيدي
انا حرمش اسير
وان جتلي مره تاني
هتلاقي وش تاني
عملهولك مخصوص
وكل شي مدورس
والمكسب فيه مضمون
زي ما انا هونت عليك
انت كمان هتهون
والملعب بقي ملعبي
هبيعك برخص التراب
هبيعك من غير ما
افكر
ما دول كلمتين مش
اكتر
عملت اللي عليك 
وكتر
دول كلمتين
كلمات الشاعر سيد كامل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق