الأحد، 31 يناير 2016

?المهم حبك عايش في قلبي؟ بقلم الشاعر ?جابرعبدالقادر؟


?المهم حبك عايش في قلبي؟
بقلم الشاعر ?جابرعبدالقادر؟


?انتي الامل والحب؟
??مبروك يا حبيب عمري
مبروك يا اجمل شيئ
في حياتي مبروك ياحبي
الاول والاخير في حياتي
مبروك يا احلي حب واجمل
قلب واروع عيون شوفتها
مبرو ك يا حلمي الذي كنت
احلم بيه وانتي مع روحي
انتي العمر والحياة والنسمة
والهمسة انتي الحب كلة الف
مبروك عليه وعلي قلبي
وروحي بحبك بحبك ؟؟؟
- حبيبي كنت مستنيه
اليوم دةعلشان اكون ملك
ايدك واكون معاك وبين قلبك
وجسمك كنت خايفه من اليوم
دة يحصل حاجة علشان قلبي
كان بيدق كتير وقلت يارب كمل
معايه فرحتي واموت وانا في
حضن حبيبي انت كنت كل شيئ
بس الحمد الله اناهنا معاك وفي
حضنك وفي قلبك حبيبي قرب عليه
شويه واشوفك والمسك علشان
احس بيك وانت جنبي حبيبي قرب
كمان قرب اه من لمسة ايدك اة من
نظره عينك اه من حبك اه من عطرك
يا حبيب قلبي وروحي انت ليه الحب
والحياةانت العمرالجميل الذي كنت
محرومه منه قبلك وحين رائيتك عمري
بيك يكمل حبيب قلبي وروحي وقلبي
وعيوني انت ليه الامل والجمال انت
الحلم الذي حلمت بية قبل ان اشوفك
حبيب عمري الغالي ؟؟
?جابر عبدالقادر؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق