السبت، 29 أبريل 2017

مش تسامحي ....! إلي مجهولة الاسم والعنوان ..... كلمات أحمد عبد اللطيف النجار

مش تسامحي ....!
إلي مجهولة الاسم والعنوان .....
كلمات 
أحمد عبد اللطيف النجار 
شاعر عربي

مش تسامحي ....
أو أسامح ....
ربنا هوا ....
المسامح ....
كنت شايف ....
طيف ملامحك ....
في الوجوه ....
والملامح ....
كنت أحسّ ....
نبض قلبك ...
اللي كان ....
في حبه 
جامح ...
نفسي ..
أصارحك ....
إيه تكوني ...؟!!
في ضميري ....
في عيوني ...
أنتِ في .....
عهود الحب ....
خنتي ....
وفي مشاعري ....
عادي خوني ...!
قلبي اتجرح ....
جرحه الكبير...
في مشاعره ....
اتصدم ...
وسألني ....
إيه المصير ...؟!
قلت عادي ....
يا نور عينيا ...
اللي خانك ....
قول له ...لا ...!
اللي باعك ....
باع حياة ...
واشتري بقلبه ....
عذابه ....
وأنت اشتريت ....
النجاة ....
مش تسامح ....
يا حبيبي....
لو سامحت ....
قلبي تاه ....
جاي تقول لي ....
آه ..... وآه ....!
قلت له ....
علي ايه
آهاتك ....؟!
بكرة حبك ....
منتهاه ...!
بكرة تعرف ...
اللي حبك ....
واللي باع ...
واللي كان ....
روحك مُناه ...!
واللي صحّت
الآلام ....
واللي قالت ...
فيك كلام ...
مش مستواه ...!
لو تسامحي ...
مش ها أسامح ...!
لو نسيتي ....
لون ملامحي ....
قلبي نسي ....
كل الملامح ....
حتي طيفك ....
راح بعيد ....
قلبي عمره ....
ما كان سعيد....
قال لي أنسا ....
اشتياقها ....
باشتياقك الجديد ...
ممكن تسامحه ...
أو يسامحك ...
أو غرامك ....
يموت شهيد ...
أو غرامك ....
يموت شهيد ...
أو غرامك ....
يموت شهيد ...!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ
أحمد عبد اللطيف النجار 
شاعر عربي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق