الاثنين، 3 أكتوبر 2016

آآآآآه بحبك" (كلمات/أحمد عبد الرحمن صالح)


(قصيدة/عامية غنائية/آآآآآه بحبك)
"
(كلمات/أحمد عبد الرحمن صالح)

ياحبيبي ...
"
ضمني ليك جوه حضنك 
"
.جوه بحر من الاماني 
"
نفسي حلمي ماينتهيش
"
"
"
أصلي بحلم بيك ياغالي
"
.حلم صوته ما يختفيش
"
"
تفتكر قصة هوانا ...شوق قلوب لازم تعيش
"
سبني أحلم جوه حضنك بالجراح متصحنيش
"
يلا خودني لدنيا تانيه ...فيها حب مايتحكيش
"
دي اللي عشته معاك في ثانيه 
"
ألف حاله .فيها شوق ميكفنيش
"
"
"
هات عيونك جوه عيني 
"
..تقري حلم ما يتقريش
"
.شوف لهيبي 
"
شوف جفوني
"
تفتكر هقدر أعيش
"
"
"
يلي حبك جوه مني ...نبض أقوي من جروحي 
"
حتي قلبي راح وسابني ألقي أشجاني وجروحي
"
كل بسمة قالتها عينك ..تشفي قلبي قبل روحي
"
تفتكر أنا أقدر أبعد على اللي ساكن جوه روحي
"
لا ياروحي ميرضنيش
"
"
"
.يلا خودني لسكتك
"
دي الاماني عشقتك
"
..دمعتي من فرحتك
"
أنت راسي بخطوتك
"
أنت حب ما ينتهيش
"
"
"
ياااااااااااااااااه يا قلبي 
"
لسه دايبة في عيونه 
"
م الخيال متصحنيش
"
"
"
أصلي عاشقة ليه ودايبة ..والحنان مبيختفيش
"
نفسي أوهبلك حياتي قبل روحي 
"
نفسي فوق حضنك أعيش
"
....نفسي حلمي ماينتهيش
"
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه بحبك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق