الاثنين، 31 يوليو 2017

اتهموني .. بالخيانه ـ بقلمى الشاعر / القذافي حسن محمود (صياد اليمام)


الخيانة 
اتهموني ..
بالخيانه والخيانه شيء فظيع......
بعد ما قالت عيونك إني خاين.....

شيء طبيعي اني من قلبك اضيع....
اني أغضب اني ابني بينك وبيني.....
ألف سور ...عاااااااالي... ومنيع.............
اني الغي قلبى واحساسي من حساباتي .....
والتزم .......صمتي ........وسكاتى. ......
اني اعتبرك مجرد سطر ف زكرياتي. ......
اني أحرق الورد اللى كنتي بتديهوني......
انى ارجع بزكرياتي للوراء ألفين سنة .......
اكيد هحس أن اللي حبك مش انا .....
...بس برضو متقوليش اني خاين. ...


لأن قلبي قلب مخلص مش وضيع. ...
شوفي صورتك جو قلبى ...مبروزة...
وعلى كفي راسم اسمك زي رسم الهندسة
شيء غريب ... شيء عجيب....شيء مريب
انى أصبح بين يومين شيء بعيد 
بعد ما كنت القريب
اسمعيني
انا لو هخونك كنت خنت
يعنى كنتى هتحرسيني
طب كنتى جبتي عليا من عندك 
اتنين غفر 
ملهمش لازمه
مهو النصيب هو النصيب 
والقدر هو القدر

قبل ما تقولى اني خاين
افتكري قعدتنا سوى وقت المطر
كنت بغطيكي بكفي
وافرش عليكى عبايتى السودة 
بيها تدفي

كلمة خيانة صعب جدا 
انك انتى اللى تقوليها

بقلمى انا/ القذافي حسن محمود (صياد اليمام)
Image may contain: one or more people and night

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق