السبت، 28 نوفمبر 2015

(.قصبدة/قلبي كان بيموت في قلبك.) (بقلم/أحمد عبد الرحمن صالح أحمد)

(.قصبدة/قلبي كان بيموت في قلبك.)
(بقلم/أحمد عبد الرحمن صالح أحمد)
؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛


حبيبي.....

خايفة اقولك عل الوجع ..تنصدم فيك المشاعر
نفسي اقولك الف كلمة .توهبك اجمل مشاعر
نفسي اهديلك قصيدة متقلتش في اي شاعر
نفسي اضمك ....بين ايديا
.نفسي اشيلك في عنيي
نفسي اوهبلك حياتي.....
.......وكل ايامي اللي جايا
انكسرت في بُعدي عنك والزمان بكي عنيا
انجرحت في حبي ليك .والليالي جت عليا
.والدموع زادت في عيني
واللي شفته مش شوايا
اتظلم وانا بين ايديك....... والجراح بتزيد عليا
كل منسا وقول خلاص بلقي حاجة تشد فيا
نار تزيد وجراح في قلبي
..حتي حلمي غاب عليا
عشت بخلصلك ف حبي
...وانت راضي تغيب عليا
اه ياقلبي.....
م الغرام اللي في قلبي ولسه ضيو بين عنيا
والحنان اللي عرفته .في كل لمسه من ايديا
....كل اشواق الحنين
.....تتولد من بين ايديا
وانسي احزاني بقربك
..........والحياة بترد فيا
ايوه حبيتك مشاعري ..عشت حلم جديد عليا
لسه بتفكر في حبي واللي هجري كان شوايا
اه بحبك.....
......واتولد قلبي في حبك
نفسي اعيش العمر جنيك
......واندفن بين نبض قلبك
دانت كل منايا قربك
اه بحبك.....

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق